Бірінші сынып оқушыларының мектепке бейімделу проблемаларын еңсеру, ата-аналардың педагогикалық және психологиялық мәдениетінің деңгейін арттыру мақсатында мектеп психологы Н.Т. Смағұлова " позитивті ата-ана "тренингін өткізді. Танысу үшін қатысушыларға Мак-пен жұмыс ұсынылды, позитивті суреттерді қолдана отырып, ата-аналар балаларының ерекшеліктері туралы айтып, оларға мейірімді есімдер берді. Тренингтің практикалық бөлігінде ата-аналар балалық шағында ойнаған және балаларға үйретуге болатын ойындарды еске түсірді: "жеуге жарамды-жеуге болмайды", "балықшылар мен балықтар", "резеңке таспа". Отбасы балаға үлкен әсер ететіндіктен, ата-аналарға "менің отбасым"проективті тестінің нәтижелерін бағалау ұсынылды. Тренинг соңында" мақтаныш эстафетасы "өткізілді, онда ата-аналар психолог бастаған:"мен баламды мақтан тұтамын, өйткені мен тамақтандым" деген сөйлемді жалғастырды.
Тренинг қорытындысы бойынша психолог бейімделу – бұл баланың әлеуметтік жағдайлардың жаңа жүйесіне, жаңа қатынастарға, талаптарға, қызмет түрлеріне, күн тәртібіне бейімделуі екенін атап өтті. Бейімделу кезеңінде балалар қоршаған ортаның өзгеруіне әр түрлі жауап береді: олар өте шулы, шашыраңқы, қысылған, ұялшақ, әдеттегіден көп жылайды; ұйқының, тәбеттің бұзылуы болуы мүмкін, кенеттен ойыншықтарға, ойындарға деген қызығушылық артады. Бұл бұзылулардың барлығы баланың психикасы, оның денесі бастан кешіретін жүктемеден туындайды. Әрине, бұл уақытта бала үшін ең жақсысы ата-аналардың қолдауы және мектеппен бірге балаға көмек көрсету болады.
Тренинг қорытындысы бойынша психолог бейімделу – бұл баланың әлеуметтік жағдайлардың жаңа жүйесіне, жаңа қатынастарға, талаптарға, қызмет түрлеріне, күн тәртібіне бейімделуі екенін атап өтті. Бейімделу кезеңінде балалар қоршаған ортаның өзгеруіне әр түрлі жауап береді: олар өте шулы, шашыраңқы, қысылған, ұялшақ, әдеттегіден көп жылайды; ұйқының, тәбеттің бұзылуы болуы мүмкін, кенеттен ойыншықтарға, ойындарға деген қызығушылық артады. Бұл бұзылулардың барлығы баланың психикасы, оның денесі бастан кешіретін жүктемеден туындайды. Әрине, бұл уақытта бала үшін ең жақсысы ата-аналардың қолдауы және мектеппен бірге балаға көмек көрсету болады.