"Азаматтар нені білуі және білуі маңызды?"
Бұл сұраққа жауап беру үшін және оқушылардың үлгерімі туралы халықаралық деңгейде салыстырмалы деректерді алу қажеттілігіне байланысты экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы (ЭЫДҰ) бүкіл әлем бойынша 15 жастағы оқушыларға зерттеу жүргізуге бастамашы болды. Зерттеу үш жылда бір рет өтеді және "PISA оқушыларының білім жетістіктерін бағалау жөніндегі халықаралық бағдарлама" немесе қысқаша PISA (халықаралық студенттік көмекке арналған бағдарлама) деп аталады. PISA зерттеуі 15 жастағы студенттердің қазіргі қоғамға толық қатысу үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды қаншалықты жақсы меңгергенін бағалайды. Әрбір PISA зерттеу циклі барлық тестілеу уақытының жартысына жуығы бөлінген үш негізгі білім саласының бірін егжей-тегжейлі тексереді. 2018 жылы зерттеудің негізгі бағыты, 2009 жылдағыдай, оқу сауаттылығы болды. Жаратылыстану сауаттылығы 2006 және 2015 жылдары зерттеудің негізгі бағыты болды, ал математикалық сауаттылық 2003 және 2012 жылдары болды (және ол 2022 жылы қайта пайда болады). PISA зерттеуінің нәтижелері оқушылардың ең тиімді және жылдам жетілдірілетін білім беру жүйелеріндегі қабілеттерін көрсету арқылы білім беру жүйелерін дамыту мүмкіндіктерін көрсетеді. Олар бүкіл әлемдегі білім беру шешімдеріне өз елдері мен мектептеріндегі оқушылардың қабілеттерін бағалауға және нәтижелерді басқа елдермен салыстыруға мүмкіндік береді.
Ұлттық деңгейде нәтиже алуға арналған PISA-ның негізгі зерттеуінен айырмашылығы, "мектептерге арналған PISA" зерттеуі салыстырмалы талдау жүргізу және мектеп жұмысын жетілдіру мақсатында мектеп деңгейінде нәтиже алуға арналған. "Мектептерге арналған PISA" зерттеуі оқушылардың салыстырмалы халықаралық нәтижелеріне, олардың оқуға деген көзқарасына және оқу ортасы туралы ақпаратқа қол жеткізуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, "мектептерге арналған PISA" зерттеуі оқушылардың әлеуметтік және эмоционалдық дағдылары туралы біраз түсінік береді, олар білім берудің маңызды аспектісіне айналуда және Біз өмір сүріп жатқан жылдам өзгеретін әлемде оқушылардың бейімделу және бағдарлау қабілетін қалыптастыруда маңызды болып саналады. Білімге негізделген заманауи жаһандық экономика жағдайында оқушыларды тек жергілікті талаптарды немесе мемлекетішілік стандарттарды қолданумен ғана емес, сонымен қатар әлемдегі жетекші мектеп жүйелерінің нәтижелерімен салыстыру бұрынғыдан да маңызды. PISA зерттеуі де, "мектептерге арналған PISA" зерттеуі де біртұтас тұжырымдамаға негізделгендіктен, олардың нәтижелері салыстырмалы. Бұл сіздің оқушыларыңыздың жаһандық қоғамға қатысуға қаншалықты дайын екенін бағалауға және ең жақсы мектеп жүйелерімен сәйкестендіру мақсаттарын анықтауға мүмкіндік береді. "Мектептерге арналған PISA" зерттеуі үлгерімі төмен оқушылардың алдында тұрған қиындықтарды жақсырақ түсінуге мүмкіндік береді, бұл олардың білім беру нәтижелеріндегі барлық олқылықтарды жоюға бағытталған нақты атаулы шаралар мен тәжірибелерді енгізуге мүмкіндік береді.
Танымдық дағдылар: сіздің мектеп оқушылары не біледі және не істей алады. Бұл бөлімде оқушылардың оқу, математикалық және жаратылыстану сауаттылығы бойынша нәтижелері, сондай-ақ сіздің мектепте алынған нәтижелер PISA зерттеуіндегі сауаттылық деңгейлерімен қалай салыстырылатыны көрсетілген. Бұл тарауда сонымен қатар ең жоғары және ең төмен балл жинаған оқушылардың, әртүрлі жыныстағы оқушылардың және әлеуметтік-экономикалық мәртебесі жоғары немесе төмен оқушылардың нәтижелерінің айырмашылығы туралы ақпарат берілген.
Оқушылардың пікірі: оқушылардың қатысуын және олардың мектепте қалай сезінетінін зерттеу. Бұл бөлімде оқушылардың оқуға деген ынтасы, өз күштеріне деген сенімі, сондай-ақ пәндерді оқыту, оқу ортасы және мектептегі құрдастарымен қарым-қатынас туралы түсініктері зерттеледі.
Оқушылардың әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын талдау. Бұл бөлім Сіздің оқушыларыңыздың Әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларына жарық түсіреді, олар "үлкен бестік" салаларына қатысты бес ішкі сала туралы мәлімдемелер арқылы өлшенеді: эмоционалды реттеу, басқалармен қарым-қатынас, ынтымақтастық, тапсырмаларды орындау және жаңа идеяларға ашықтық. Соңында, ЭЫДҰ сізді "мектептерге арналған PISA"зерттеу қауымдастығына қосылу арқылы өзара оқыту мүмкіндігін пайдалануға шақырады. Бұл көптілді онлайн-форум "мектептерге арналған PISA" зерттеуінің барлық қатысушыларына озық тәжірибе алмасуға, сұрақтар қоюға, әріптестерінің кеңестерін алуға, педагогикалық ресурстарды бірлесіп құруға және ЭЫДҰ өкілдері немесе елдердің өкілдері модераторы болып табылатын жекелеген тақырыптар бойынша вебинарлар мен пікірталастарға қатысуға мүмкіндік береді.