"Оқу мектебі" жобасы

Ата-аналарға арналған жадынама


Жазғы оқу жоспары

1 сынып 2 сынып 3 сынып 4 сынып 5 сынып 6 сынып 7 сынып 8 сынып 9 сынып 10 сынып




Мектеп кітапханасын пайдалану ережелері

1. Жалпы ережелер
1.1 кітапхананы пайдалану ережелері-оқырманның кітапханамен қарым-қатынасын тіркейтін және оқырмандарға қызмет көрсетуді ұйымдастырудың жалпы тәртібін, кітапхана қорларына қол жеткізу тәртібін, оқырмандар мен кітапхананың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын құжат.
1.2 мектеп оқушылары мен қызметкерлері кітапхананы еркін және тегін пайдалануға құқылы. Мүмкіндіктерді ескере отырып, кітапхана оқушылардың ата-аналарына және пайдаланушылардың басқа санаттарына қызмет көрсете алады; қызмет көрсету мүмкіндіктері мен шарттарын кітапхана анықтайды.
1.3 оқырмандардың қызметтеріне: - оқушыларға арналған баспа және электрондық тасығыштардағы оқу, көркем, анықтамалық, ғылыми – танымал әдебиеттер қоры; - оқытушыларға арналған баспа және электрондық тасығыштардағы оқу, әдістемелік, ғылыми – педагогикалық, анықтамалық, көркем әдебиеттер қоры; - мерзімді басылымдар қоры ұсынылады. Оқырмандар: - кітаптар, мерзімді басылымдар, Аудиовизуалды құжаттар, компьютерлік бағдарламалар, компакт-дискілер (CD), электрондық деректер базасы, желілік электрондық басылымдар; - анықтамалық-библиографиялық аппаратпен: каталогтармен, картотекалармен, анықтамалық-библиографиялық қормен, әдебиеттердің ұсынымдық тізімдерімен.
1.4 Кітапхана оқырмандарға қызмет көрсетеді: - абонементте (үйге жеке оқырмандарға баспа және электрондық құжаттар беру); - оқу залында (оқырмандар жұмыс істейтін арнайы үй-жайы бар кітапхана бөлімшесі, ең алдымен оқу залында пайдалануға арналған, үйге берілмейтін басылымдармен);
1.5 кітапхананың жұмыс режимін мектептің ішкі еңбек тәртібі ережелеріне сәйкес мектеп директоры анықтайды.
2. Оқырмандардың құқықтары, міндеттері және жауапкершілігі
2.1 оқырман құқылы:
2.1.1 мынадай тегін кітапханалық ақпараттық қызметтерді пайдалану: - кітапхана қорлары мен ақпаратқа еркін қол жеткізу; - кітапхана қорынан баспа басылымдары мен электрондық тасығыштағы құжаттарды уақытша пайдалануға алу; - баспа туындыларын және басқа да ақпарат көздерін іздеуде және таңдауда консультациялық және практикалық көмек алу; - кітапхана аралық абонемент бойынша кітаптар алу; - кітапхана аралық абонемент бойынша кітаптар алу; - кітапхана белгіленген тәртіппен әдебиетті пайдалану; -анықтамалық-библиографиялық аппаратты: каталогтарды, картотекаларды, энциклопедияларды, сөздіктерді, анықтамалықтарды, библиографиялық көрсеткіштерді пайдалану; - анықтамалық-библиографиялық және ақпараттық – библиографиялық қызмет көрсетуді пайдалану;-кітапханалық-библиографиялық ақпараттық білімді, кітапхананы, кітапты, ақпаратты дәстүрлі және электрондық жеткізгіштерде өз бетінше пайдалану дағдылары мен дағдыларын алу
2.1.2 кітапхана өткізетін іс-шараларға қатысу.
2.1.3 Кітапхана активіне сайлану және сайлану, кітапханаға практикалық көмек көрсету.
2.1.4 ол туралы деректердің және ол оқитын материалдардың тізбесінің құпиялылығын сақтауды талап ету.
2.1.5 мектеп директорына немесе аудандық білім бөліміне оның құқықтарына нұқсан келтіретін кітапхана қызметкерлерінің әрекеттеріне шағымдану.
2.1.6 кітапханаға практикалық көмек көрсету.
2.2 оқырмандар міндетті:
2.2.1 кітапхананы пайдалану ережелерін сақтау.
2.2.2 кітапхана қорынан алынған баспа туындыларына және басқа да ақпарат тасығыштарға ұқыпты қарау (оларда белгілер, астын сызбалар жасамау, беттерді жұлып алмау, майыстырмау және т.б.).
2.2.3 қатаң белгіленген мерзімде кітаптар мен басқа да құжаттарды кітапханаға қайтару.
2.2.4 кітаптар мен басқа құжаттарды кітапхана үй-жайынан шығармаңыз, егер олар оқырман формулярында жазылмаса.
2.2.5 кітапханааралық абонемент бойынша алынған кітаптардың бағалы және жалғыз даналарын, анықтамалық басылымдарды, кітаптарды тек кітапхана үй-жайында пайдалануға.
2.2.6 кітапхана қорынан баспа басылымдарын және басқа құжаттарды алған кезде оқырман оларды кітапханада қарап шығуы және ақаулар анықталған жағдайда бұл туралы кітапхана қызметкеріне хабарлауы тиіс, ол оларға тиісті белгі қояды.
2.2.7 кітапханада алған әрбір басылым үшін (1-4 сынып оқушыларынан басқа) оқырман формулярына қол қою.
2.2.8 басылымдар мен басқа да құжаттар жоғалған және абайсызда бүлінген кезде оларды кітапхана тең деп таныған көшірмелермен немесе басылымдармен ауыстырсын. Егер ауыстыру мүмкін болмаса, басылымдардың нақты нарықтық құнын өтеу. Жоғалған, бүлінген баспа туындыларының және басқа да құжаттардың құнын кітапхана қызметкері коэффициенттерді қолдана отырып, бірақ нарықтық құнынан төмен емес кітапхананың есепке алу құжаттарында көрсетілген бағалар бойынша айқындайды.
2.2.9 ашық қол жеткізу қорында әдебиеттерді орналастыру тәртібін бұзбау.
2.2.10 каталогтар мен картотекалардан карточкаларды шығармаңыз.
2.2.11 жыл сайын оқу жылының басында қайта тіркеуден өту.
2.2.12 мектептен шыққан кезде олардың артындағы басылымдар мен басқа да құжаттарды кітапханаға қайтару.
2.2.13 кітапханада тыныштық пен тәртіпті сақтау. Кітап қоймасына портфельдер мен сөмкелер салмаңыз.
2.2.14 қолында тәтті тоқаштар, пирожныйлар, кәмпиттер бар кітапханаға кірмеу.
2.2.15 қызметтік үй-жайларға және кітап қоймасына рұқсатсыз кіруге болмайды.
2.2.16 кітапханаға сырт киіммен кірмеу.
2.3 оқырмандарға дәлелсіз себептермен кітаптарды және басқа құжаттарды пайдалану мерзімдері бұзылған жағдайда, белгіленген тәртіппен әкімшілік санкциялар қолданылуы мүмкін (кітапхананы пайдалану құқығынан уақытша айыру).
2.4 жеке іс кітапхана абонементінде алынған әдебиеттер қайтарылғаннан кейін және кітапханашының айналып өту парағындағы белгісімен ғана шығатын оқушыларға беріледі; мектептен шығатын қызметкерлер кітапханада өздерінің айналып өту парағын белгілейді.
2.5 кітапханадан кітаптарды қасақана бүлдіру және ұрлау қылмыстық жауапкершілікті не ақшалай түрде залалды өтеуді немесе баспа туындыларымен және басқа құжаттармен баламалы ауыстыруды көздейді.
2.6 кәмелетке толмаған оқырмандардың кітапхана қорларынан баспа туындыларын жоғалтқаны немесе орны толмас зиян келтіргені үшін ата-аналар немесе кепілгерлер жауапты болады.
3. Кітапхана міндеттері
3.1 кітапхана: · оқырмандардың кітапхана қорларына тегін және еркін қол жеткізуін және баспа өнімдерін уақытша пайдалануға тегін беруді қамтамасыз етуге; · оқырмандарға олардың сұраныстары мен қажеттіліктерін ескере отырып, оларға жедел және сапалы қызмет көрсетуді қамтамасыз етуге; · оқырмандарды көрсетілетін қызметтердің барлық түрлері туралы уақтылы хабардар етуге; * оқырмандарға қажетті басылымдар болмаған жағдайда оларды кітапханааралық абонемент бойынша * каталогтарды, картотекаларды пайдалануға беру, кітапханалық ақпараттандырудың басқа да нысандарын жүзеге асыру; * оқырмандардың білім беру ақпаратына қажеттіліктерін зерделеу · * консультациялық жұмыс жүргізу, қажетті басылымдарды іздеуде және таңдауда көмек көрсету · * кітапханалық-библиографиялық және ақпараттық білім негіздері бойынша сабақтар өткізу · * ауызша және көрнекі бұқаралық – ақпараттық жұмыс жүргізу: әдебиет көрмелерін, библиографиялық шолуларды, әдеби кештерді, ойындарды, мерекелерді және басқа да іс-шараларды ұйымдастыру* озық технологияларды енгізу арқылы оқырмандармен жұмысты жетілдіру · * берілген баспа туындыларының кітапханаға уақтылы оралуын жүйелі түрде қадағалау; * оқу жылының басында оқырмандарды жыл сайын қайта тіркеуді жүргізу · · кітапхана қорларының сақталуын және ұтымды пайдаланылуын қамтамасыз ету, құжаттарды сақтау үшін қажетті жағдайлар жасау; · оқушыларды осы жұмысқа тарта отырып, кітаптарды ұсақ жөндеуді және уақтылы түптеуді жүргізу; · кітапхана кітаппен және ақпаратпен жұмыс істеу орталығы ретінде қалыптасуына ықпал ету; * кітапхана үшін қолайлы жағдайлар жасау және қолдау * оқу орнының қажеттіліктеріне сәйкес жұмыс режимін қамтамасыз ету.
4. Кітапхананы пайдалану тәртібі
4.1 оқырмандардың жазылуы абонементте жүргізіледі. Оқушылар кітапханаға сынып тізімі бойынша жеке тәртіппен жазылады; мұғалімдер, мектеп қызметкерлері және азаматтардың өзге де санаттары – жеке куәлік бойынша.
4.2 әр оқырманға кітапхананы пайдалану құқығын беретін құжат ретінде белгіленген үлгідегі оқырман формуляры толтырылады.
4.3 жазу кезінде оқырмандар кітапхананы пайдалану ережелерімен танысып, оларды оқырман формулярында өз қолымен орындау туралы міндеттемені растауы керек
4.4 оқырман формуляры оқырманға баспа және басқа да ақпарат көздерін беру және оларды кітапханаға қайтару фактісі мен күнін куәландыратын құжат болып табылады.
4.5 баспа туындыларын алмасу кітапхана белгілеген жұмыс кестесі бойынша жүргізіледі.
5. Абонементті пайдалану тәртібі
5.1 үйге берілген әдебиеттерді пайдалану мерзімі және абонементте берілетін басылымдардың саны шектеулі және сараланған түрде анықталады: мұғалімдер үшін: · оқу – тиісті пәнді оқу мерзіміне беріледі (оқу жылының соңында міндетті түрде тапсырылады); · әдістемелік-2 ай мерзімге, ал жеткілікті даналар болған жағдайда – мерзімге беріледі тиісті пәнді оқу (оқу жылының соңында міндетті түрде тапсыру); · бағдарламалық-оқудың барлық кезеңіне беріледі; оқушылар үшін: сабақта бағдарлама бойынша оқытылатын шығармалар оқу бағдарламасына сәйкес мерзімге беріледі; · сыныптан тыс оқу үшін -10 күн; · мерзімді басылымдар – 1-2 күнге 2 атаумен беріледі. Бір мезгілде берілген даналар саны (оқулықтарды есептемегенде) 5-8 данадан аспауға тиіс.
5.2 егер басылымға басқа оқырмандар тарапынан сұраныс болмаса немесе басылым жоғары сұранысқа ие болса немесе бір данада болса, пайдалану мерзімі ұзартылуы мүмкін. Сирек, бағалы және анықтамалық басылымдар, кітапхана аралық абонемент (МБА) бойынша алынған әдебиеттер үйге берілмейді.
5.3 оқырмандар басылымдардың әрбір данасы үшін оқырман формулярына қол қояды; басылымның қайтарылуы кітапханашының қолымен өтеледі.
6. Оқу залын пайдалану тәртібі
6.1 оқу залында пайдалануға арналған әдебиеттер үйге берілмейді.

Мектеп кітапханасы туралы ереже

1. Жалпы ережелер
1.1. Осы ереже "№ 2 Затобол орта мектебі " ММ кітапханасына қойылатын талаптардың деңгейін айқындайды.
1.2. Мектеп кітапханасы өз қызметінде: Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлықтарын және мәдениетті, білім беруді және кітапхана ісін дамытуды айқындайтын Үкімет Қаулыларын, жоғары тұрған органдардың білім беру және кітапхана дела мәселелері жөніндегі нұсқаулық-әдістемелік материалдарын, мектептің оқу жоспарлары мен бағдарламаларын және осы Ережені басшылыққа алады.
1.3. Мектеп кітапханасының қызметі қазақстандық мәдени және білім беру дәстүрлеріне сәйкес ұйымдастырылады. Кітапхананың білім беру және ағарту функциялары жалпыадамзаттық мәдениеттің жетістіктеріне негізделген.
1.4. Кітапхана оқу–тәрбие процесін әдебиетпен және ақпаратпен қамтамасыз ететін мектептің құрылымдық бөлімшесі, сондай-ақ білімді тарату, рухани және зияткерлік қарым-қатынас, мәдениет орталығы болып табылады.
1.5 кітапханада мектеп оқушыларына, педагог қызметкерлерге, техникалық персоналға уақытша пайдалануға берілетін әмбебап әдебиет қоры бар.
1.6. Кітапхана оқырмандар үшін қол жетімді және ақысыз.
1.7. Кітапхана қорларына және басқа да кітапханалық ақпаратқа қол жеткізу тәртібі, негізгі қызметтердің тізбесі және оларды кітапханамен ұсыну шарттары кітапхананы пайдалану қағидаларында айқындалады.
2. Кітапхана міндеттері
2.1. Қорды мектеп бейініне және оқырмандардың ақпараттық қажеттіліктеріне сәйкес баспа және электрондық басылымдармен толықтыру.
2.2. Жергілікті, аймақтық, ұлттық және халықаралық ресурстарға қол жетімділікті қамтамасыз ету, сондай-ақ оқырмандарды әртүрлі идеялармен, пікірлермен және тәжірибелермен таныстыруға мүмкіндік беретін басқа мүмкіндіктерді пайдалану.
2.3. Оқушыларға, педагогтарға және оқырмандардың басқа да санаттарына кітапханалық және ақпараттық-библиографиялық қызмет көрсету арқылы оқу-тәрбие процесін және өзін-өзі тәрбиелеуді қамтамасыз ету.
2.4. Оқырмандарда тәуелсіз кітапхана пайдаланушысының дағдыларын қалыптастыру: кітапты және басқа да ақпарат тасымалдаушыларды пайдалануды, ақпаратты іздеуді, іріктеуді және сыни бағалауды үйрету.
2.5. Балалардың оқу мен оқу әдеттері мен қуаныштарын, сондай-ақ кітапхананы өмір бойы пайдалану қажеттіліктерін дамыту және қолдау.
2.6. Дәстүрлі технологияларды жетілдіру және жаңа кітапханалық технологияларды игеру.
3. Кітапхана функциялары
3.1. Оқушылардың кітапханалық-библиографиялық және ақпараттық мәдениетін қалыптастыратын білім мен басқа да ақпаратты тарату, білім беру процесіне қатысу. Кітапхананың негізгі функциялары: білім беру, ақпараттық және мәдени.
3.2. Білім беру бағдарламаларына сәйкес кітапхана қорын қалыптастыру. Кітапхана салалық құрамы бойынша әмбебап оқу, көркем, анықтамалық, ғылыми-танымал әдебиеттер қорын, оқушыларға арналған мерзімді басылымдарды; ғылыми-педагогикалық, әдістемелік, анықтамалық әдебиеттерді, педагог қызметкерлерге арналған мерзімді басылымдарды жинақтайды. Кітапхана қоры кітаптардан, брошюралардан, мерзімді басылымдардан, дәстүрлі емес ақпарат құралдарындағы құжаттардан тұрады: CD – дискілер.
3.3. Абонементте және оқу залында оқырмандарға үздіксіз және жедел кітапханалық қызмет көрсету.
3.4. Анықтамалық-іздестіру аппаратын дәстүрлі және электрондық ақпарат тасығыштарда жүргізу.
3.5. Жаңа ақпараттық және кітапханалық технологияларды, ұйымдастырушылық нысандар мен жұмыс әдістерін енгізу мақсатында кітапхана қызметінің негізгі бағыттарын талдау негізінде жетілдіру.
3.6. Пайдаланушының мүдделерін барынша ескере отырып, оқырмандарға сараланған, дербестендірілген қызмет көрсетуді ұйымдастыру.
3.7. Оқырмандардың сұраныстарын ескере отырып, ақпараттық-библиографиялық қызмет көрсету.
3.8. Оқушыларға, педагогтарға, ата-аналарға анықтамалық-библиографиялық қызмет көрсету.
3.9. Кітап іздеу және таңдау кезінде оқырмандарға кеңес беру, оқушылармен (жоспар бойынша) кітапханалық-ақпараттық білім негіздері бойынша, мәдениетті тәрбиелеу және шығармашылық оқу бойынша сабақтар өткізу, ақпарат іздеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
3.10. Жеке, топтық, бұқаралық жұмыс түрлері (әңгімелер, көрмелер, библиографиялық шолулар, кітап талқылаулары) арқылы әдебиеттерді насихаттау.
3.11. Қызметкерлердің біліктілігін арттыру, олардың өздігінен білім алуы мен кәсіптік білім алуы үшін жағдай жасау..
3.12. Белгіленген тәртіпке сәйкес кітапхана қорын есепке алу және оқырмандарға қызмет көрсету бойынша қажетті құжаттаманы жүргізу.
3.13. Кітапхана қорының оңтайлы құрамын қалыптастыру мақсатында оқырман сұранысының жай-күйін (оны қанағаттандыру дәрежесін) зерттеу.
3.14. Кітапхана қорынан қолданыстағы құжаттарға сәйкес бейінді емес, дублеттік, мазмұны бойынша ескірген, тозығы жеткен әдебиеттерді алып тастау.
3.15. Басқа кітапханалармен өзара әрекеттесу.
3.16. Кітапхана қызметі туралы оқырмандарды жүйелі түрде ақпараттандыру.
3.17. Оқырмандарға қызмет көрсету үшін тиісті санитарлық-гигиеналық режимді және қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету
3.18. Кітапхана қорын сақтаудың және сақтаудың қажетті режимін қамтамасыз ету, оған сәйкес оқулықтарды сақтау жеке үй-жайда жүзеге асырылады.
3.19. Кітапхана қорын сақтау бойынша жұмысты ұйымдастыру.
4. Басқару. Құрылым және Штаттар. Материалдық-техникалық қамтамасыз ету
4.1. Мектеп кітапханасының қызметіне басшылық пен бақылауды мектеп директоры жүзеге асырады, ол кітапхана қызметінің барлық тараптары үшін жауап береді, сапалы және тиімді жұмыс істеу үшін қажетті жағдайлар жасайды.
4.2. Кітапхана жұмысын ұйымдастыруға және қызметінің нәтижелеріне мектеп директорына тікелей бағынатын және педагогикалық кеңестің мүшесі болып табылатын кітапхана меңгерушісі жауап береді.
4.3. Кітапхана меңгерушісі арнайы кітапхана білімі бар адамдар қатарынан мектеп директорының бұйрығымен тағайындалады.
4.4. Мектеп кітапхананы оқулықтарды, кітап қоймасын, оқу залын сақтауға арналған қажетті жайластырылған үй-жайлармен, өрт дабылымен және бекіту құрылғыларымен; Мүкәммалмен; техникалық құралдармен; кеңсе керек-жарақтарымен; кітапхана және ұйымдастыру техникасымен жабдықталған үй-жайлармен қамтамасыз етеді.
4.5. Кітапхананы ұстауға арналған шығыстар мектеп шығындарының жалпы сметасында көзделеді.
4.7. Кітапхана өз жұмысын кітапхана процестеріне уақыт нормаларын ескере отырып жасалған жоспар негізінде жасайды. Кітапхана жоспары мектептің жалпы жылдық жоспарының бөлігі болып табылады.
4.8. Кітапхана жыл сайын мектеп дирекциясы мен РҚБ-ның атқарған жұмыстары туралы статистикалық есеп береді.
4.9. Кітапхана қызметкерлері семинарларда, біліктілікті арттыру курстарында, өздігінен білім алу жолымен, сондай-ақ біліктілікті арттырудың басқа да нысандарын пайдалана отырып, жүйелі түрде біліктілігін арттырады.
4.10. Қорды сапалы жинақтау және кітапханалардың озық тәжірибесін зерделеу және біліктілігін арттыру мақсатында кітапханашыларға айына екі әдістемелік күн бөлінеді. Бұл күн семинарларға, кітапханашылар жиналыстарына, құжаттамамен жұмыс істеуге пайдаланылады.
4.11. Кітапхананың жұмыс режимі еңбек заңнамасына, мектептің жұмыс кестесіне, сондай-ақ ішкі еңбек тәртібі ережелеріне сәйкес белгіленеді.
4.12. Айына бір рет (айдың соңғы күні) кітапханада санитарлық күн өтеді, онда кітапхана оқырмандарға қызмет көрсетпейді.
4.13. Кітапхананың штаты және лауазымдық айлықақыларға қосымша ақылар мен үстемеақыларды қоса алғанда, еңбекақы мөлшері қолданыстағы нормативтік құқықтық құжаттарға сәйкес белгіленеді.
4.14. Белсенді жұмысы үшін кітапхана қызметкерлері Білім және мәдениет қызметкерлері үшін көзделген наградаларға, айырым белгілеріне ұсынылуы мүмкін
4.15 кітапхана қызметкерлері мектеп директорымен бірлесіп қолданыстағы заңнамаға сәйкес Қор мен мүліктің сақталуына материалдық жауапты болады.
4.16 кітапхана қызметкерлері өздерінің кәсіби құқықтарын қорғау үшін қоғамдық кәсіби ұйымдарға кіре алады.
5. Кітапхананың құқықтары мен міндеттері кітапхана қызметкерлерінің құқығы бар:
5.1. Осы Ережеде келтірілген міндеттерге сәйкес өз қызметінің мазмұны мен нысандарын дербес айқындау.
5.2. Кітапхананы пайдалану ережелерін әзірлеу.
5.3. Кітапхананы пайдалану ережелеріне сәйкес кітапхана пайдаланушылары келтірген залалдың түрі мен мөлшерін белгілеу.
5.5. Кітапхана алдына қойылған міндеттерді шешуге байланысты ақпаратқа: білім беру бағдарламаларына, оқу жоспарларына, мектептің жұмыс жоспарларына еркін қол жеткізуге.
5.6. Кітапхана қызметкерлерінің біліктілігін арттыруды ұйымдастыру, олардың өздігінен білім алуы үшін қажетті жағдайлар жасау, сондай-ақ олардың кітапхана қызметкерлерінің әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына, ғылыми конференцияларға, кеңестерге, кітапханалық-ақпараттық жұмыс мәселелері жөніндегі семинарларға қатысуын қамтамасыз ету ісінде өңірлік білім беру органдары мен мектеп Әкімшілігінің қолдауына.
5.7. Қоғамдық ұйымдардың жұмысына қатысу.
5.8. Заңнамада көзделген қосымша ақшалай төлемдерге.
5.9. Жыл сайынғы демалысқа 30 күнтізбелік күн мөлшерінде.
5.10. Кітапхана қызметкерлері: - ҚР Еңбек туралы заңнамасымен және мектептің ұжымдық шартымен реттелетін еңбек қатынастарының сақталуына жауап береді. - осы Ережеде көзделген функцияларды орындау. - қолданыстағы заңнамада көзделген тәртіппен кітапхана қорларының сақталуы.

Виртуалды оқу залы

Құрметті достар!
Сіз үшін виртуалды оқу залы ашық!

Виртуалды оқу залының арқасында интернет-ақпараттық ресурстарда ұсынылған электронды кітаптарға тегін қол жеткізуге болады.

48949486.jpg

Қазақ халқының этнографиясы

этнография.png

Қазақстанның салт-дәстүрлері

обычаи и традиции.png

Абдакаимов А.Қазақстан тарихы

История К.png

Жанайдаров О.Ежелгі Қазақстан мифтері

Мифы.png

Докашева Е. Ұлы Жібек жолы

шелковый путь.png
алтынсарин рассказы и сказки.png
стихи о казахстане.png
умничка.jpg
родник.png
родник.png
Пастернак Б. Рождественская звезда.png
Гоголь Н.В. Вечера на хуторе близ Диканьки.png
Пушкин А.С. Станционный смотритель.png
Астафьев В Фотография на которой меня нет.png
Шарль Перро. Спящая красавица.png
Айтматов Ч. Первый учитель.png
Тургенев И.С. Ася.png
Лермонтов М. Бородино.png
Брэдбери Р. Зеленое утро.png
Ауэзов М. Путь Абая.png
бай мен.png
Ауэзов_Абай.png